وبلاگ

تعمیر درب اتوماتیک و بررسی خرابی آن با کمترین قیمت

آخرین مقالات

تعمیر درب اتوماتیک

ثبت درخواست آنلاین

فهرست مطالب

تعمیر درب اتوماتیک باید توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای صورت بگیرد تا علاوه بر رفع مشکل درب ، به زیبایی آن هم آسیبی وارد نشود.

جهت تعمیر درب اتوماتیک با شماره های زیر در شرکت ایپاکو تماس بگیرید:

02191090073
 09901192519

خدمات مربوط به تعمیرات درب برقی

درب های اتوماتیک یا برقی به طور اتومات عمل نموده و باز و بسته کردن آنها ، بدون وارد کردن نیروی خاصی صورت می گیرد. استفاده از درب های اتوماتیک در ساختمان های مختلف رواج پیدا کرده است. با توجه به افزایش میزان استفاده از درب های اتوماتیک ، نیاز به خدمات تعمیراتی آنها افزایش پیدا کرده است.

درب های اتوماتیک مانند سایر تجهیزات الکترونیکی با گذشت زمان به دلایل مختلفی دچار مشکل می شوند. تمامی مشکلات بوجود آمده برای درب اتوماتیک قابل رفع است. به شرطی که تکنسین های ماهر و با تجربه به تعمیرات آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: کرکره مغازه

نمایندگی تعمیر درب اتوماتیک

ایپاکو در سراسر ایران خدمات تعمیر درب اتوماتیک را ارئه می کند.
نمایندگی تعمیرات در این استانها فعال است :
تهران
گیلان
مازندران
یزد
کرمان
اصفهان
اذربایجان شرقی و غربی
خوزستان
مرکزی
کرمانشاه
سیستان و بلوچستان
البرز
قم
قزوین
زنجان
گلستان
خراسان شمالی
هرمزگان
ایلام
کردستان
همدان
لرستان

مشکلات رایج درب اتوماتیک پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک می تواند به دلایل مختلفی انجام شود. برخی از مشکلاتی که برای درب های پارکینگی بوجود می آید را بررسی می کنیم.

بستن درب پارکینگ بدون ریموت

شاید شما هم با این مشکل روبرو شوید که ریموت را در اختیار نداشته باشید و بخواهید درب را بدون ریموت ببندید. برای رفع این مشکل باید از خلاص کن های دستی درب کمک بگیرید. البته برخی از درب های اتوماتیک مجهز به خلاص کن های دستی می باشند. درب هایی که خلاص کن دستی ندارند ، دارای کلیدهای ویژه ای روی درب پارکینگ می باشند. با فشردن این کلید ، می توان درب را به راحتی بست.

بیشتر بخوانید: کرکره برقی پارکینگ

نیاز به روغن کاری جک درب پارکینگ

شاید این مشکل نیازی به تعمیر درب اتوماتیک نداشته باشد. زیرا روغن کاری جک درب پارکینگ کار دشواری نیست و توسط خودتان قابل انجام است. اگر روغن کاری جک ها به موقع انجام نشود ، موجب فرسودگی و خرابی جک ها به مرور زمان می شود. در کنار روغن کاری جک ها باید فنرها ، ریل و غلطک را روغن کاری نمود. کمی روغن روی آنها ریخته و آنگاه به روشن نمودن جک ها اقدام نمایید. بدین ترتیب روغن به صورت مساوی به تمامی قسمت های مربوطه می رسد.

باز شدن خود به خودی درب پارکینگ

یکی از مشکلات عجیب پیش آمده برای درب اتوماتیک ، باز شدن خود به خود آن است. این مشکل به دلیل ایجاد اختلال در مسیر گیرنده و فرستنده مرکز فرمان بوجود می آید. در چنین حالتی باید سریعاً به تعمیر درب اتوماتیک اقدام نمود. زیرا امنیت ساختمان دچار مشکل می شود. دلایل زیادی سبب باز شدن خود به خود درب پارکینگ می شود. بهتر است تعمیرکار به بررسی این مشکل پرداخته تا به درستی مشکل درب را شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: حفاظ پنجره

در زمان قطعی برق چگونه درب اتوماتیک را باز و بسته کنیم ؟

یکی از مشکلات متداول در مورد درب اتوماتیک ، باز و بسته کردن درب در هنگام قطعی برق می باشد. قطعی برق در کشور ما زیاد رخ می دهد. بنابراین باید نحوه برخورد با این مشکل را بدانیم. در زمان بروز این مشکل ، باید از آچار آلن استفاده نمایید. در برخی از درب ها ، دکمه های ویژه ای برای باز و بسته شدن درب به صورت دستی تعبیه شده است.

مشکلات رایج درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک

عمده ترین مشکلاتی که برای درب های اتوماتیک شیشه ای بوجود می آید و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک می باشد ، موارد زیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر کرکره برقی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تراز نبودن درب

ممکن است هنگام نصب درب ، تراز کردن آن را به خوبی انجام نداده باشند و یا به دلایل مختلفی تراز بودن درب بر هم خورده باشد. تراز نبودن درب سبب می شود که درب اصطکاک داشته باشد و فشار زیادی به موتور درب اتوماتیک اعمال شود. این مشکل سبب خراب شدن موتور و عملکرد نادرست درب اتوماتیک می شود. یک تعمیرکار حرفه ای باید به تراز کردن درب با دقت بالایی اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: کرکره صنعتی

عدم تنظیمات درب

همانطور که اطلاع دارید هنگام نصب درب باید تنظیمات آن را اعمال نمود. چنانچه این تنظیمات به درستی صورت نگیرد ، درب اتوماتیک عملکرد درستی ندارد. این تنظیمات مربوط به سرعت باز و بسته کردن درب ، حساسیت چشمی ، تنظیمات رگلاژ و … است. این تنظیمات ممکن است با گذشت زمان بر هم بخورد. اگر می خواهید با خرابی های مکرر درب اتوماتیک مواجه نشوید ، از یک تکنسین متخصص بخواهید تمامی تنظیمات مربوط به درب اتوماتیک را انجام دهد.

شل شدن تسمه ها و تعمیر درب اتوماتیک

یکی از مشکلات رایج در مورد درب اتوماتیک شیشه ای ، شل شدن تسمه ها است. در صورتی که عملکرد نادرست درب مربوط به شل شدن تسمه ها باشد ، باید به رفع این مشکل اقدام نمود. البته شل بودن تسمه ها باید در سرویس های دوره ای درب ، چک شود. شل شدن تسمه ها مشکل حادی نیست و به راحتی قابل حل می باشد. تسمه ها را در صورت سالم بودن ، محکم کنید. در صورت فرسودگی و پارگی تسمه ها ، باید به تعویض آنها اقدام نمایید.

چرا درب اتوماتیک شیشه ای ، خود به خود باز و بسته می شود ؟

قرارگیری رادار در معرض نور خورشید ، نزدیکی منبع نوری فلوئورسنت به رادار درب ، نقص حسگر رادار ، اتصالی داشتن سیم های موجود در بستر رادار به مدار فرمان و … از دلایل باز و بسته شدن خود به خود درب اتوماتیک می باشد. بررسی تک تک این موارد باید توسط تعمیرکار حرفه ای صورت بگیرد. در صورتی که به تعمیرات این قطعات تسلط نداشته باشید و آن را دستکاری کند ، با خرابی آن مواجه می شوید.

بیشتر بخوانید: کرکره برقی آپارتمان

روش های عیب یابی و تعمیر درب اتوماتیک

تعمیر درب اتوماتیک

ایپاکو ، یکی از برترین شرکت هایی است که در حوزه تعمیرات انواع درب اتوماتیک فعالیت دارد. تعمیرات درب توسط تکنسین های ماهر و با تجربه سبب می شود که طول عمر درب افزایش پیدا کند. گاهی درب اتوماتیک در مکان های بسیار مهمی مانند بیمارستان ها ، ساختمان های تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین خرابی آنها می تواند مشکلات زیادی را برای تردد در این مکان ها بوجود بیاورد. این مسئله نشان دهنده اهمیت تعمیر به موقع و درست درب برقی می باشد. شاید برخی از مشکلات راهکار ساده ای داشته باشند. چندین مورد از این مشکلات را بررسی می کنیم.

گیر کردن اشیاء در مسیر درب برقی

گیر کردن چوب ، برگ درخت ، سنگ و ماسه ، کارتن ، مقوا و سایر زباله ها و مواد اضافی بر مسیر حرکت درب موجب اختلال در حرکت درب می شود. در چنین شرایطی ممکن است درب اتوماتیک باز نشود. در سرویس های دوره ای این مسیر چک می شود و به تمیز کردن آن پرداخته می شود. یکی از مواردی که در هنگام باز نشدن درب برقی باید چک شود ، این مورد است که نیاز به تعمیر درب اتوماتیک ندارد. زیرا خودتان به سادگی می توانید این مشکل را رفع کنید.

بیشتر بخوانید: درب اتوماتیک بیمارستانی

خرابی کفپوش دارای سنسور

مکانیزم برخی از درب های اتوماتیک به گونه ای است که با قرارگیری پا روی کفپوش دارای سنسور ، درب باز می شود. اگر این حسگر دچار نقصی شود ، درب باز نمی شود. هر چند که در بیشتر درب های اتوماتیک جدید ، این مکانیزم وجود ندارد. برای تعمیر درب در این وضعیت ، باید سنسور مربوطه را تعویض نمود. یک سنسور مشابه همان سنسور قبلی خریداری نموده و جایگزین سنسور قبلی کنید.

خرابی حسگرهای حرکتی درب اتوماتیک

یکی از دلایل باز نشدن درب اتوماتیک پارکینگ ، نقص سنسورهای حرکتی یا ضعیف شدن ارتباط سنسور با بخش مکانیکی درب می باشد. در برخی مواقع خرابی این قطعات ، سبب کند باز شدن درب می شود. برای رفع مشکل باید محل نصب حسگرها را بررسی نمود که در مکان درستی باشد. سپس به چک کردن خود حسگر پرداخته که خراب نباشد. در صورت خرابی به تعویض آن اقدام می شود.

قرارگیری روی وضعیت تنظیمات دستی

یکی دیگر از مواردی که نیاز به تعمیر درب اتوماتیک دارد ، قرارگیری در وضعیت تنظیمات دستی یا manual می باشد. باز نشدن درب علل گوناگونی دارد. برای مثال قطعی برق یک دلیل ساده ی این مشکل است. در این شرایط قفل اتوماتیک درب تغذیه نمی شود و از باز شدن خودکار درب ممانعت به عمل می آید. اگر پس از وصل شدن برق ، با مشکل باز نشدن اتومات درب مواجه بودید ، درب را در وضعیت آزاد یا release قرار دهید تا موتور در هنگام باز و بسته شدن تحت فشار نباشد. سپس با تعمیرکار تماس بگیرید تا برای تعمیر اساسی درب اقدام کند.

بهترین مرکز تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ

چندین مورد از مشکلات رایج درب برقی پارکینگ را بررسی نمودیم. همانگونه که متوجه شدید راهکار رفع برخی از مشکلات درب برقی ، آسان بوده و توسط خودتان قابل پیگیری است. اما رفع برخی از مشکلات درب ، اقدامی فنی و تخصصی است و توسط خودتان قابل انجام نمی باشد.

در چنین شرایطی باید با یک تعمیرکار حرفه ای تماس حاصل نموده و تعمیرات درب را به او واگذار نمایید. شرکت های بسیاری در زمینه تعمیرات درب اتوماتیک فعالیت دارند که یکی از معتبرترین و با سابقه ترین آنها ، ایپاکو است.

تکنسین های ایپاکو قادر هستند تمامی مشکلات متداول درب برقی را عیب یابی نموده و به بهترین شکل ممکن برای رفع این مشکلات اقدام نمایند. تعمیرات قطعات به شکل اساسی صورت گرفته تا دیگر با خرابی مجدد آنها مواجه نشوید.

نرخ تعمیرات درب برقی پارکینگ و عوامل مؤثر بر نرخ آن

نرخ تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ ، بر اساس نرخ های مصوب و به روز محاسبه می شود. نوع قطعه ی خراب و فرسوده ، زمان موردنیاز برای تعمیر قطعه ، نیاز یا عدم نیاز درب به سرویس ، امکان یا عدم امکان تعمیر قطعه ، ایرانی یا خارجی بودن قطعه ی تعویضی ، قیمت روز قطعه ی تعویضی و … از مواردی هستند که بر نرخ تعمیرات این درب اثر می گذارند چرا که قطعات وارداتی توسط بازرگان ایرانی یک مقدار سخت تر یا شاید گران تر باشد. با توجه به این موارد ممکن است هزینه تعمیرات درب پایین یا نسبتاً بالا باشد.

بیشتر بخوانید: درب اتوماتیک کشویی

عیب یابی و تعمیر درب برقی پارکینگ به چه شکل انجام می شود ؟

برای تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ ، باید از یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص کمک گرفت. تکنسین های ایپاکو از مهارت و تجربه بالایی برای عیب یابی و تعمیرات درب برقی پارکینگ برخوردار هستند. این تکنسین ها به صورت تخصصی و هوشمندانه ای برای عیب یابی و تعمیرات درب عمل نموده تا تمامی ایرادات و نواقص آن را برطرف نمایند.

عیب یابی درست درب ، موجب می شود که تعمیرات آن به بهترین شکل ممکن انجام شود. روند کلی تعمیرات درب برقی پارکینگ را بررسی می کنیم.

سیستم برق درب پارکینگ را با دقت چک کنید

قطعی جریان برق و وجود اختلال در سیستم برق ، اولین موردی است که در عیب یابی درب باید چک کنید. برق ساختمان را بررسی نموده و از سالم بودن جریان برق ورودی به درب اطمینان حاصل نمایید. چنانچه سیم وصل شده به جک دچار مشکل شده باشد ، بایستی آن را تعمیر و یا تعویض نمود. گاهی یک قطعی کوچک در سیم کشی ها سبب می شود که درب اتوماتیک پارکینگ از کار بیفتد.

باتری درب حتماً چک گردد

شما کلید ریموت را زده و مشاهده نموده که درب باز نمی شود. در چنین شرایطی اولین احتمالی که باید درنظر بگیرید این است که باتری ریموت ضعیف شده و یا به طور کلی خالی شده است. باتری ریموت را چک نموده و در صورت نیاز ، آن را تعویض نمایید. اگر با این کار ، باز هم درب باز نشد باید به بررسی سایر موارد بپردازید.

بیشتر بخوانید: کرکره برقی طلا فروشی

لزوم بررسی دقیق ریموت

در عیب یابی درب برقی پارکینگ ، باید سالم بودن ریموت را بررسی کنید. تجهیزات الکترونیکی از حساسیت زیادی برخوردار هستند و با کوچکترین مشکلی ، ممکن است خراب شوند. خیس شدن ریموت می تواند دلیلی برای کار نکردن آن باشد. زیرا سبب چسبیدن کلیدهای آن بر مدار داخلی می شود.

در تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ به علت کار نکردن ریموت ، باید یک ریموت سالم تهیه نمود. زیرا تعمیر ریموت در اغلب مواقع ، بی فایده است. اما با این حال ، تعمیرکار ریموت را باز نموده و در صورت امکان ، آن را تعمیر می کند.

سنسورهای هوشمند درب بایستی عیب یابی شوند

مورد دیگری که ممکن است سبب اختلال در عملکرد درب شود ، نقص سنسورها است. سنسورها باید کاملاً سالم و تمیز باشند تا از فاصله مناسب بتوانند مانع را تشخیص دهند. پس از باز نمودن سنسور ، چک کنید که سنسور تمیز باشد و با دستمال مناسبی برای تمیز نمودن آن اقدام نمایید.

چنانچه پس از تمیز نمودن سنسور درب برقی ، عملکرد آن را تست نموده و مشاهده نمودید که عمل نمی کند ، باید برای تعویض آن اقدام نمایید. بهتر است از یک سنسور باکیفیت و اصل برای نصب در درب برقی استفاده نمایید و حساسیت آن را به خوبی تنظیم نمایید.

عملکرد جک های درب اتوماتیک پارکینگ را تست کنید

حتماً می دانید که جک ها از مهمترین اجزای درب برقی پارکینگ بوده و نقش مهمی در باز و بسته شدن درب دارند. اگر فشار زیادی بر روی درب وارد شود ، اصطکاک شدیدی بین چرخ دنده های و میل ماردون بوجود آمده و این موضوع سبب آسیب دیدن جک ها می شود.

جک هیدرولیکی نیازمند روغن کاری زیادی هستند. اگر این جک ها خشک باشند ، فشار زیادی را بر موتور اعمال نموده و خرابی موتور را سبب می شوند. از این رو تأکید داریم که با سرویس های دوره ای درب و روغن کاری آنها ، از خشک شدن جک ها و بروز مشکلات این چنینی جلوگیری کنید.

کاهش سطح روغن جک ها با گذشت زمان ، امری طبیعی و بدیهی است. لذا انتظار می رود نسبت به روغن کاری قطعات درب ، بی توجه نباشید.

فلاشر درب حتماً بررسی و تست گردد

در درب اتوماتیک پارکینگ ، فلاشر وظیفه ی هشدار دهی را بر عهده دارد. چنانچه فلاشر خراب شود ، با فشردن کلید ریموت متوجه عملکرد یا عدم عملکرد ریموت نمی شوید. لذا به منظور پیشگیری از بروز حوادث باید به رفع مشکل فلاشر اقدام نمایید.

فلاشر در باز و بسته شدن درب به شکلی امن و بدون مشکل ، نقش دارد. کارکرد درست فلاشر سبب می شود که با حوادثی نظیر گیر کردن افراد یا ماشین ها میان درب مواجه نشویم. بنابراین تست قطعه ی فلاشر بسیار مهم بوده و باید همواره در برنامه شما باشد. البته این کار در سرویس های دوره ای انجام می شود.

اهمیت تمیز نمودن ریل های درب برقی

اگر ریل های درب تمیز نباشند و گرد و غبار و ذراتی میان آنها وجود داشته باشند ، سبب اختلال در باز و بسته شدن درب می شوند. بنابراین در عیب یابی درب اتوماتیک پارکینگ ، باید ریل ها را بررسی نموده و در صورت کثیفی ، به تمیز نمودن آنها اقدام نمایید. در برنامه خود قرار دهید که چند ماهی یکبار برای تمیز نمودن ریل ها اقدام نمایید. البته احتیاط کنید که در حین تمیز نمودن ریل ها ، به آنها آسیبی وارد نکنید.

موتور درب برقی پارکینگ را عایق کاری نمایید

در عیب یابی  تعمیرات درب ، باید به بررسی موتور اقدام نمود. اشکالات موتور را می توان در اغلب مواقع برطرف نمود. اگر امکان تعمیر موتور نباشد ، باید آن را تعویض نمود. آیا می دانستید که یکی از عوامل خرابی موتور ، برودت و خشکی هوا می باشد ؟ شما می توانید با استفاده از پشم شیشه به عایق کاری موتور اقدام نموده و از یخ زدگی و داغ شدن آنها جلوگیری نمایید.

بیشتر بخوانید: موتور کرکره برقی

درب اتوماتیک پارکینگ را بالانس کنید

یکی از علل خرابی درب ، تراز نبودن درب است. تراز نبودن بدان معناست که درب و تیغه های آن ، به صورت درستی حرکت نمی کنند. چنانچه درب تراز نباشد ، به موتور و تجهیزات دیگر آن فشار زیادی وارد می شود. در نتیجه درب به مرور زمان خراب می شود.

گاهی تراز نبودن یا بالانس نبودن درب ، صدای زیادی ایجاد می کند. تراز بودن درب باید در مرحله ی نصب درب به خوبی انجام شود. گاهی در مرحله ی نصب درب ، تراز بودن به درستی انجام نشده و یا پس از آن به دلایل مختلفی تراز درب برهم می خورد. تعمیرکار حرفه ای به راحتی می تواند درب را تراز کند.

سوختن موتور درب اتوماتیک

موتور درب اتوماتیک در چندین نوع موجود می باشد. موتورهای توبولار و موتورهای ساید از رایج ترین موتورهایی می باشند که در درب های اتوماتیک به کار می روند. هر چقدر هم که موتورهای درب برقی با کیفیت و مقاوم باشند ، ممکن است به دلایلی خراب شود. به طور مثال موتور درب های اتوماتیکی که در مکان های عمومی شلوغ و پرازدحام می باشد ، به دلیل باز و بسته شدن های مکرر به تدریج خراب می شود. مشکل سوختن موتور را معمولاً با تعویض موتور حل می کنند و در کمتر مواقعی ، به تعمیر موتور اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: موتور درب اتوماتیک

تعمیرات انواع درب اتوماتیک توسط ایپاکو

تعمیر درب اتوماتیک خود را به مهندسین و تکنسین های حرفه ای و مجرب ما واگذار نمایید. با توجه به قیمت بالای درب اتوماتیک و حساسیت بالایی که دارد ، بهتر است تعمیرات آن با بهترین روش ها و بهره گیری از برترین تجهیزات و ابزارآلات صورت بگیرد. هر گونه ایراد درب اتوماتیک ، به آسانی توسط متخصصان ما برطرف می گردد.

تعمیر قطعات درب اتوماتیک

اگر از  این درب ها استفاده می کنید، احتمالا با خرابی و مشکلات تعمیر و قطعات درب اتوماتیک مواجه شده اید. درب های اتوماتیک همانند دیگر وسایل برقی دارای عمر مفید هستند. که پس از مدتی نیازمند سرویس و تعمیرات هستند.

امروزه با گسترش استفاده از درب های اتوماتیک، نیاز به تعمیر و قطعات درب اتوماتیک بیشتر شده است.

در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی، بهتر است در اسرع وقت با مشاوره متخصصین و کارشناسان این حوزه انجام شود. در بسیاری از موارد مشکل به وجود آمده جزئی بوده و با راهنمایی کارشناسان مجموعه رفع خواهد شد.

لازم به ذکر است، درصورت بروز هرگونه مشکل، جدی نشمردن و عدم اقدام به موقع برای تعمیر درب اتوماتیک، می تواند خسارات زیادی را به دنبال داشته باشد. در نتیجه باعث افزایش خسارات مالی و هزینه های تعمیر و قطعات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر جک پارکینگ

تعمیر و قطعات درب اتوماتیک | تعمیر درب اتوماتیک

تعمیر انواع درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک به دو دسته درب های اتوماتیک پارکینگ و درب های اتوماتیک شیشه ای تقسیم می شود:

درب اتوماتیک پارکینگ به سه دسته بازوئی ، ریلی و زیر سقفی تقسیم می شود.

  1. درب اتوماتیک بازوئی
  2. درب اتوماتیک ریلی
  3. درب اتوماتیک زیر سقفی

درب های اتوماتیک شیشه ای به چهار دسته تقسیم می شوند:

  1. درب اتوماتیک شیشه ای کشوئی
  2. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
  3. درب اتوماتیک شیشه ای تاشو
  4. درب اتوماتیک شیشه ای گرد

پارامتر های عیب یابی درب اتوماتیک

  • برق سیستم
  • باتری ریموت، یکی از دلایل باز و بسته نکردن درب اتوماتیک مشکلات مربوط به ریموت می باشد. در اغلب موارد با تعویض باتری رفع می شود.
  • چشمی ها
  • عملکرد جک اتوماتیک
  • فلاشر

هزینه کارشناس تعمیر و قطعات درب اتوماتیک

ایپاکو با سرویس کاران کار آزموده و مجرب آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی است. کلیه خدمات پس از فروش و تعمیرات از طریق اپلیکیشن سئو شده انجام می گیرد.

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن ایپاکو، نزدیک ترین سرویس کار را برای انجام تعمیرات خود درخواست دهید.

برای در خواست تعمیر پس از ورود به اپلیکیشن و  انتخاب مبدا، نوع درب اتوماتیک، درب شیشه ای و یا کرکره برقی انتخاب کنید. در مرحله بعد نوع خدمت را انتخاب کنید. پس از ثبت درخواست، نزدیک ترین تعمیرکار به محل اعزام می شود. شما می توانید هماهنگی های لازم را با تعمیرکار جهت زمان حضور تعمیرکار انجام دهید.

عیب یابی و تعمیرات جزئی برای رفع مشکلات جزئی 1.500.000 ریال می باشد.

همه قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیر در سایت موجود و قابل سفارش می باشد.

تعمیر درب پارکینگ ریموت دار

درب پارکینگ ریموت‌دار شامل درب‌های مخصوصی هستند که برای پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانگونه که مستحضرید، تردد خودرو در پارکینگ بسیار زیاد است و برای این مکان نیاز به درب‌هایی می‌باشد که به راحتی باز و بسته شوند.

سرعت باز و بسته شدن و در نتیجه عملکرد صحیح این درب‌ها باعث شده تا تردد در محل کاهش یابد. درب‌های پارکینگ ریموت‌دار توسط یک ریموت به راحتی کنترل می‌شوند. اگر در نگهداری این درب‌ها از استانداردها توجه نکنید قطعاً در عملکرد آنها مشکل به وجود می‌آید. دلیل مشاهده خرابی و مشکلات متعدد قسمت‌های مختلف این درب، به سهل انگاری در نگهداری از آن بستگی دارد.

در این صورت باید برای تعمیر درب پارکینگ ریموت‌دار، هزینه‌ای پرداخت کنید که به ضرر است. یکی از نکات مهمی که هنگام خرید باید برای عملکرد صحیح این درب‌ها به آن توجه داشت، انتخاب یک موتور مناسب می‌باشد.

برای مکان‌های با تردد بسیار زیاد و درب‌های با وزن سنگین نیاز به موتورهای قوی همانند موتور ساید دارید. حال اگر در قسمت درب پارکینگ مشکلی به وجود آمد، می‌توانید جهت تعمیر درب پارکینگ ریموت‌دار از کارشناسان خبره و توانمند شرکت ایپاکو کمک بگیرید. این افراد با تجربه و تخصص بالا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه درب‌های پارکینگ شما را همانند روز اول تعمیر می‌کنند.

چنانچه با توجه به علائم خرابی درب پارکینگ متوجه مشکل در آن شدید تنها کافیست تا با کارشناسان خبره و توانمند این مجموعه تماس بگیرید. حال قبل از اینکه اقدام به تعمیر درب پارکینگ ریموت‌دار کنید، ابتدا با نوع خرابی آن آشنا شوید. چرا که ممکن است این خرابی مربوط به قسمت‌های مختلف آن باشد. حرکت نامنظم، به هم ریختگی تنظیمات، باز و بسته نشدن، عملکرد نامطلوب، ایجاد سر و صدای زیاد و… از خرابی های رایج این درب هستند.

بیشتر بخوانید: تجهیزات درب اتوماتیک

تعمیرکار درب ریموت

درب ریموت شامل درب‌های اتوماتیک و پیشرفته‌ای هستند که توسط ریموت باز و بسته می‌شوند. مدیریت درب توسط ریموت از فاصله دور، امروزه بسیار مطرح است. با این کار سرعت باز و بسته شدن درب را افزایش می‌دهید و همچنین تردد نیز به شدت کاهش می‌یابد. حال ممکن است این درب‌ها بر اساس شرایطی نامطلوب آسیب ببیند، پس برای تعمیر حتماً از شرکت‌های معتبر نظیر ایپاکو کمک بگیرید. تعمیرکار درب ریموت این مجموعه، دارای تخصص بسیار بالایی در زمینه تعمیر درب‌های اتوماتیک است.

این شرکت می‌کوشد تا شما کاربران مجموعه بهرین درب‌های ریموت را با کیفیت بالایی تهیه کنید. حال این مجموعه در زمینه نصب و تعمیر درب ریموت نیز فعالیت دارد. مشکلات متعددی ممکن است در این درب‌ها به وجود بیاید. برای محافظت از درب ریموت و نگهداری از آن قطعاً ابزار کنترل این درب‌ها را بررسی کنید.

اگر در بی‌وقفه از کار افتاد، قطعاً ابزار کنترل آن دچار آسیب شده‌اند که در این صورت جهت تعمیر باید از افراد متخصص کمک بگیرید. شرکت‌های بسیار زیادی جهت تعمیر درب ریموت فعالیت می‌کنند. شما کاربران عزیز می‌توانید برای برطرف ساختن مشکل درب ریموت خود از کارشناسان خبره و توانمند شرکت ایپاکو کمک بگیرید.

 قسمت‌های مختلف این درب نظیر وضعیت فنر، تابلوی فرمان، ابزار کنترل، قسمت آب بندی موتور، لولا، بدنه و غیره ممکن است آسیب ببینند. در هر صورت شما کاربران عزیز موظف هستید تا برای برطرف ساختن این مشکل از کارشناسان خبره کمک بگیرید. حال برای اینکه این درب‌ها کمتر دچار خرابی نشوند، بد نیست چند پارامتر مهم برای نگهداری از این درب‌ها و افزایش طول عمر آنها را به خاطر بسپارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر درب شیشه ای

نگهداری از ریموت کرکره برقی

تمیز کردن قسمت سنسور چشمی جهت تشخیص موانع

عایق کردن تمامی قسمت‌ها به ویژه موتور درب ریموت

روغن کاری قسمت‌های مهم درب

تنظیم درست و اصولی درب و ریموت

تعمیرکار درب برقی

درب برقی، شامل درب‌های نسل جدیدی است که به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند. این درب‌های اتوماتیک در مدل‌های بسیار مختلفی به تولید می‌رسند. درپبهای اتوماتیک از قسمت‌های مختلف نظیر بدنه، موتور و یرق آلات تشکیل می‌شوند. اگر این درب را با رعایت نکات مهمی انتخاب کرده باشید، قطعاً طول عمر بالایی خواهد داشت. البته شما کاربران عزیز نیز باید به نکات نگهداری این درب‌های پرکاربرد نیز توجه داشته باشید.

 در صورت سهل انگاری در استفاده از درب برقی ممکن است مشکلاتی در عملکرد آن به وجود بیاید. در این صورت مجبور هستید تا جهت تعمیر درب نیز هزینه‌ای پرداخت کنید. برای این کار نیز می‌توانید از بهترین تعمیرکار درب برقی کمک بگیرید. شرکت ایپاکو در زمینه توزیع، اجرا و همچنین تعمیر درب‌های برقی فعالیت می‌کند.

تعمیرکاران این مجموعه جزو افراد متخصص و خبره‌ای هستند که سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارند. تعمیر درب اتوماتیک در این مجموعه با کیفیت عالی، سرعت بالا و هزینه بسیار مقرون به صرفه انجام می‌شود. برای ااینکهاین درب‌ها دچار خرابی نشوند، شما کاربران عزیز بهتر است به نکات مهم نگهداری از آنها توجه داشته باشید.

روغن کاری درب برقی یکی از مهم‌ترین پارامترهای افزایش طول عمر این محصول است. این روغن کاری باعث باز و بسته شدن روان و کاهش سر و صدای در حین باز و بسته شدن می‌شود. البته برای این کار نیز باید حتماً از یک روغن با کیفیت استفاده کنید.

اجازه ندهید آب به داخل لاستیک آب بندی و در نتیجه کانال این درب‌ها وارد شود. چرا که با آب بندی از درب و قسمت‌های مختلف آن و در نتیجه عملکرد مطلوب آن محافظت می‌کنید.

تمیز کردن نواحی مجاور درب برقی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت. در صورت تجمع گرد و خاک یا آلودگی ممکن است عملکرد درب کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: قطعات کرکره برقی

تعمیر درب اتوماتیک تهران

آیپاکو، به عنوان مرکز تعمیر درب اتوماتیک در تهران، به شما خدماتی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. با سابقه‌ی بیش از ده سال در این حوزه، ما به عنوان یکی از پیشگامان در این صنعت شناخته می‌شویم.

۱. تجربه و تخصص: تیم ما از تعمیرکارانی با تجربه و تخصص فراوان تشکیل شده است که به طور مداوم در حال آموزش و به‌روزرسانی مهارت‌های خود هستند.

۲. کیفیت بالا: ما از بهترین قطعات و تجهیزات برای تعمیر درب‌های اتوماتیک استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که درب شما به بهترین شرایط برمی‌گردد.

۳. خدمات گسترده: آیپاکو علاوه بر تعمیرات، خدمات نگهداری و نصب نیز ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند از خدمات جامع و کامل ما بهره‌مند شوند.

۴. پشتیبانی فنی: تیم پشتیبانی ما آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شما در هر زمانی است تا اطمینان حاصل شود که درب شما به طور کامل عملیاتی است.

با انتخاب آیپاکو، شما بهترین خدمات تعمیر درب اتوماتیک را در تهران دریافت خواهید کرد.

تعمیر درب برقی شیراز

مرکز تعمیر درب برقی در شیراز، به شما خدماتی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. ما با سابقه‌ی بیش از ده سال در این زمینه، به عنوان یکی از برترین مراکز تعمیر درب برقی در شیراز شناخته می‌شویم.

۱. تخصص و تجربه: تیم ما از تعمیرکارانی با تخصص و تجربه فراوان تشکیل شده است که به طور مداوم مهارت‌های خود را به‌روزرسانی می‌کنند.

۲. استفاده از قطعات با کیفیت: ما از بهترین قطعات و تجهیزات برای تعمیر درب‌های برقی استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که درب شما به بهترین شرایط برمی‌گردد.

۳. خدمات گسترده: ما علاوه بر تعمیرات، خدمات نگهداری و نصب نیز ارائه می‌دهیم تا مشتریان بتوانند از خدمات جامع و کامل ما بهره‌مند شوند.

۴. پشتیبانی فنی: تیم پشتیبانی ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شما است تا اطمینان حاصل شود که درب شما به طور کامل عملیاتی است.

با انتخاب مرکز تعمیر درب برقی ما در شیراز، شما بهترین خدمات تعمیر درب برقی را خواهید داشت.

تعمیر درب اتوماتیک کرج

مرکز تعمیر درب اتوماتیک در کرج، به شما خدماتی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. با سابقه‌ی بیش از ده سال در این زمینه، ما به عنوان یکی از برترین مراکز تعمیر درب اتوماتیک در کرج شناخته می‌شویم.

  1. تجربه و تخصص: تیم ما از تعمیرکارانی با تجربه و تخصص فراوان تشکیل شده است که به طور مداوم مهارت‌های خود را به‌روزرسانی می‌کنند.
  2. استفاده از قطعات با کیفیت: ما از بهترین قطعات و تجهیزات برای تعمیر درب‌های اتوماتیک استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که درب شما به بهترین شرایط برمی‌گردد.
  3. خدمات گسترده: علاوه بر تعمیرات، خدمات نگهداری و نصب نیز ارائه می‌دهیم تا مشتریان بتوانند از خدمات جامع و کامل ما بهره‌مند شوند.
  4. پشتیبانی فنی: تیم پشتیبانی ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شما است تا اطمینان حاصل شود که درب شما به طور کامل عملیاتی است.

با انتخاب مرکز تعمیر درب اتوماتیک ما در کرج، شما بهترین خدمات تعمیر درب اتوماتیک را خواهید داشت.

تعمیر درب اتوماتیک شیراز

مرکز تعمیر درب اتوماتیک در شیراز، مانند ایپاکو، به شما خدماتی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. ایپاکو با بیش از ده سال سابقه در این صنعت، به عنوان یکی از برترین مراکز تعمیر درب اتوماتیک در شیراز شناخته می‌شود.

  1. تجربه و تخصص: تیم ما از تعمیرکارانی با تجربه و تخصص فراوان تشکیل شده است که به طور مداوم مهارت‌های خود را به‌روزرسانی می‌کنند.
  2. استفاده از قطعات با کیفیت: ایپاکو از بهترین قطعات و تجهیزات برای تعمیر درب‌های اتوماتیک استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که درب شما به بهترین شرایط برمی‌گردد.
  3. خدمات گسترده: علاوه بر تعمیرات، ایپاکو خدمات نگهداری و نصب نیز ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند از خدمات جامع و کامل ما بهره‌مند شوند.
  4. پشتیبانی فنی: تیم پشتیبانی ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شماست تا اطمینان حاصل شود که درب شما به طور کامل عملیاتی است.

با انتخاب مرکز تعمیر درب اتوماتیک ایپاکو در شیراز، شما بهترین خدمات تعمیر درب اتوماتیک را خواهید داشت.

تعمیر درب اتومات

اگر درب اتوماتیک شما نیاز به تعمیر داره، اولین گام اینه که عیب یا مشکل خاص رو شناسایی کنید. ممکنه مشکل از قطعات مکانیکی، برقی یا حتی نرم‌افزاری باشه. این مشکلات می‌تونه مربوط به سن درب، عدم نگهداری منظم یا علل دیگه باشه.

اگه توانایی تعمیر خودتون رو ندارید، می‌تونید به یک تکنسین ماهر یا شرکتی که در تعمیر درب‌های اتوماتیک تخصص داره، مراجعه کنید. اونها می‌تونن مشکل رو تشخیص بدن و بهتون راهنمایی کنند که چگونه برای تعمیر بهترین روش رو انتخاب کنید.

مهمترین نکته اینه که هرگز تلاش نکنید تا مشکلات پیچیده رو خودتون حل کنید، مخصوصاً اگه با قطعات برقی سر و کار دارید. این کار می‌تونه خطرناک باشه و باعث صدمات جدی به خودتون یا به درب اتوماتیکتون بشه.

سرویس دوره ای درب اتوماتیک

سرویس دوره‌ای برای درب‌های اتوماتیک می‌تونه یک راه عالی برای حفظ و نگهداری بهتر از درب باشه. این سرویس‌ها عموماً شامل بازدیدهای دوره‌ای توسط تکنسین‌های ماهر میشن که وضعیت درب رو بررسی کرده و اگر مشکلاتی وجود داشته باشه، آن‌ها رو تعمیر می‌کنند.

مزایای سرویس دوره‌ای درب‌های اتوماتیک عبارتند از:

  1. حفظ عمر مفید درب: با انجام بازدیدهای دوره‌ای و تعمیرات منظم، می‌تونید عمر مفید درب اتوماتیکتون رو افزایش بدید.
  2. افزایش ایمنی: با بررسی و تعمیرات دوره‌ای، مطمئن می‌شید که درب به درستی کار می‌کنه و هیچ خطر ایمنی وجود نداره.
  3. پیشگیری از مشکلات بزرگ‌تر: با تشخیص زودهنگام مشکلات و انجام تعمیرات دوره‌ای، می‌تونید از ایجاد مشکلات بزرگ‌تر و هزینه‌بر جلوگیری کنید.

برای دریافت سرویس دوره‌ای برای درب اتوماتیکتون، می‌تونید با شرکت‌های تعمیراتی یا تامین کنندگان این سرویس‌ها تماس بگیرید و برنامه‌ی سرویس رو برای درب اتوماتیکتون ترتیب بدید.

تعمیرکار درب پارکینگ

اگر به دنبال تعمیرکاری برای درب پارکینگ هستید، این موارد ممکنه برای شما مفید باشه:

  1. جستجوی اینترنتی: می‌تونید به راحتی با جستجوی کلماتی مثل “تعمیرکار درب پارکینگ” یا “خدمات تعمیر درب پارکینگ” در مرورگر اینترنتی خودتون، به لیستی از شرکت‌ها و تکنسین‌های متخصص در این زمینه دسترسی پیدا کنید.
  2. پرسش از آشنایان و همکاران: اگر افرادی در اطرافتون هستند که از خدمات تعمیر درب پارکینگ استفاده کردند، می‌تونید از تجربیات و نظراتشون بهره‌مند بشید.
  3. کمک از ایستگاه‌های سرویس درب پارکینگ: بعضی ایستگاه‌های پارکینگ ممکنه خدمات تعمیر و نگهداری برای درب‌های خودشون رو ارائه بدن. اگه در ایستگاهی پارک می‌کنید، می‌تونید از کارکنان اونجا سوال کنید.
  4. شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های محلی: در شبکه‌های اجتماعی یا انجمن‌های محلی، ممکنه افرادی با تجربه در این زمینه باشن که می‌تونن به شما معرفی کنند یا تجربیاتشون رو به اشتراک بذارند.

با انتخاب تعمیرکاری با تخصص و تجربه، می‌تونید اطمینان داشته باشید که مشکلات درب پارکینگ شما به بهترین شکل ممکن حل می‌شن.

تعمیرکار درب برقی

برای پیدا کردن تعمیرکاری برای درب برقی، می‌تونید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  1. جستجوی آنلاین: اینترنت یکی از بهترین منابع برای پیدا کردن تعمیرکاران ماهر در این زمینه است. با جستجوی عباراتی مانند “تعمیرکار درب برقی در نزدیکی من” یا “خدمات تعمیر درب برقی”، می‌تونید به لیستی از تعمیرکاران و شرکت‌های متخصص دسترسی پیدا کنید.
  2. استفاده از برنامه‌های تعمیراتی: برنامه‌های تعمیراتی می‌تونن به شما کمک کنند تا تعمیرکاران محلی رو پیدا کنید و نظرات و امتیازات کاربران رو بررسی کنید.
  3. سامانه‌های بررسی نظرات: سایت‌ها و برنامه‌هایی مثل Google Maps، Yelp، یا Angie’s List ممکنه نظرات و امتیازات مشتریان در مورد تعمیرکاران درب برقی رو داشته باشن.
  4. پرسش از دوستان و خانواده: شاید افرادی در دسترس شما باشند که از خدمات تعمیر درب برقی استفاده کردند و می‌تونن تجربیات خودشون رو به اشتراک بذارند.
  5. شبکه‌های اجتماعی: پرسیدن در گروه‌ها یا صفحات مرتبط با محل زندگیتون در شبکه‌های اجتماعی می‌تونه به شما کمک کنه تا تعمیرکاران محلی رو پیدا کنید.

با انتخاب یک تعمیرکار با تجربه و حرفه‌ای، مطمئن شوید که مشکل درب برقی شما به بهترین شکل ممکن حل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Facebook X Instagram YouTube Pinterest
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من